Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
wypożyczone
(2)
dostępne
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wietrzychowice
(1)
Jadowniki Mokre
(3)
Autor
Kranowitz Carol Stock
(3)
Sawicka-Chrapkowicz Anna
(2)
Bullock Claire
(1)
Jaroszewski Karol
(1)
Newman Joye
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Lekarze
(2)
Nauczyciele
(2)
Rodzice
(2)
Terapeuci zajęciowi
(2)
Nauczyciele szkół podstawowych
(1)
Nauczyciele szkół średnich
(1)
Pedagodzy
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły średnie
(1)
Temat
Dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej
(3)
Integracja sensoryczna
(3)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(3)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(2)
Zaburzenia integracji sensorycznej
(2)
Zmysły
(2)
Autyzm
(1)
Diagnoza
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Edukacja włączająca
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Integracja społeczna
(1)
Metody nauczania
(1)
Socjalizacja
(1)
Trudności wychowawcze
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Gatunek
Poradnik
(4)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Psychologia
(2)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka SI)
U góry okładki: Nowe wydanie zaktualizowane przez autorkę.
Przedstawiamy zaktualizowane przez autorkę, nowe wydanie jednej z najpopularniejszych książek na temat przetwarzania sensorycznego (SI). Przełomową publikację Carol Stock Kranowitz Nie-zgrane dziecko przetłumaczono na 16 języków i sprzedano w nakładzie miliona egzemplarzy. Czy twoje dziecko zbyt silnie lub zbyt słabo reaguje na dotyk lub ruch, jest nadwrażliwe na dźwięki i zapachy albo toleruje tylko potrawy o określonym smaku lub konsystencji? Może poszukuje wrażeń sensorycznych, na przykład uwielbia powtarzalny ruch, głośną muzykę, pikantne jedzenie czy zabawę, podczas której można się pobrudzić? A może ma trudności z zadaniami wymagającymi koordynacji ruchowej? To tylko niektóre z sygnałów wskazujących na różnice w przetwarzaniu sensorycznym (SPD) powszechny, choć często błędnie diagnozowany problem, polegający na tym, że układ nerwowy dziecka niepoprawnie interpretuje informacje docierające ze zmysłów. Książka Nie-zgrane dziecko stanowi podręczne kompendium wiedzy na ten temat dla rodziców oraz specjalistów: terapeutów SI, nauczycieli, lekarzy, psychologów i pedagogów szkolnych. W nowym wydaniu uzupełniono informacje o zaburzeniach powiązanych z SPD, w tym o specyficznych trudnościach w uczeniu się, ADHD i autyzmie, a także na temat diagnozy i terapii. [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Jadowniki Mokre
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka SI)
Zaburzenie integracji sensorycznej, problem, z którym boryka się piętnaście procent dzieci, to zjawisko, o którym w Polsce mówi się coraz więcej. Zaburzenie to ma ogromny wpływ na zachowanie najmłodszych, którzy nie potrafią powiedzieć, dlaczego w sposób niezwykle gwałtowny reagują na bodźce, które inni po prostu lekceważą, albo czemu tak bardzo potrzebują stymulacji zupełnie obojętnej ich rówieśnikom. Nie-zgrane dziecko to poradnik dla rodziców i wychowawców, którzy podejrzewają, że ich pociecha jest na swój sposób wyjątkowa, ale nie potrafią tej wyjątkowości zdefiniować i zrozumieć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Jadowniki Mokre
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Jadowniki Mokre
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza książka ma na celu pomóc nauczycielom we wdrażaniu strategii, opartych na podejściu inkluzyjnym, które stworzą środowisko nauki zapewniające uczniom z autyzmem odpowiednie wsparcie. Opisano tu kluczowe obszary, w jakich mogą się pojawić bariery w nauczaniu, i ponad 100 pomysłów (w tym dodatkowych pomysłów, wskazówek i propozycji modyfikacji) na ich pokonanie – w sposób rzeczowy, klarowny i łatwy do zrealizowania. Pomysły te mają ściśle aplikacyjny charakter, ponieważ autorka, jako doświadczony praktyk, odnosi się do realiów kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, podając przy tym odwołania do literatury przedmiotu oraz studiów przypadków. To poradnik dla każdego nauczyciela poszukującego w swojej pracy inspirujących i skutecznych rozwiązań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wietrzychowice
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 376-056.26/.36 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej